چند نکته پیرامون  برنامه های سحرگاهی با حضور حجت الاسلام و المسلمین اعرافی

وارده به یزدفردا از یم فردائی میبدی  :از ابتدای ماه مبارک رمضان، شبکه استانی یزد در برنامه سحرگاهی خود شرح صحیفه سجادیه را آغاز کرده است. فردی که این شرح را برای مردم شریف استان تبیین می کند کسی نیست جز امام جمعه عزیز شهرمان، حضرت حجت الاسلام و المسلمین اعرافی که بی شک این از قوت علمی و سواد بالای ایشان حکایت دارد.

اگرچه در زمان، ساختار و نیز دکور گرافیکی این بخش از برنامه سحرگاهی نوعی کج سلیقگی و سستی به چشم می خورد و البته این موارد تاثیر بسزایی در افت تعداد مخاطب و همچنین تنزل کیفیت توجه او به این بیانات می شود. بسیار خوب بود که این برنامه موقع افطار یا پس از آن به صورت زنده و باحضور مجری برگزار می شد تا مخاطبان بیشتری به این برنامه جلب می شدند.

البته در صحبتهای امام جمعه شهرمان نیز میزان بکارگیری اهرم های تاثیرگذار کلامی نظیر داستانهای شیرین و تمثیلات و شعرهای نغز برای جاانداختن منظور، -نظیر آنچه در کلام مقام معظم رهبری و نیز روحانیونی چون حجت الاسلام قرائتی، نقویان پررنگتر است- قدری کم به چشم می خورد و به نظر می رسد این خود یکی از عواملی است که در کنار عوامل فنی، تا حدودی مخاطب را دچار ریزش می نماید و باعث می شود این مفاهیم ناب کمتر مورد توجه به خصوص از سوی جوانان این دیار گردد اگرچه در این زمینه حجت الاسلام و المسلمین اعرافی از بسیاری از روحانیون منطقه، فرسنگها جلوتر هستند.


توضیح یزدفردا :به احترام فردائی  محترم و برای اعتماد سازی مطلب فوق منتشر برای ادامه همکاری نیاز به مشخصات نویسنده وشماره تماس می باشد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا